یک سوال: به نظر شما کاربرانتان در بازدید اول از شما خرید می‌کنند یا در بازدیدهای بعدی؟

 

یک سوال: به نظر شما کاربرانتان در بازدید اول از شما خرید می‌کنند یا در بازدیدهای بعدی؟

  • آمار و ارقام نشان داده است تنها ۱٪ از بازدیدکنندگان در بازدید اول ممکن است از شما خرید کنند! 
  • همچنین ۵۳٪ از بازدیدکنندگان تا ۲۸ روز دیگر به وب‌سایت شما بر نمی‌گردند. 
  • ۱۱٪ از کسانی که در طول ۲۸ روز به وب‌سایتان بر می‌گردند از شما خرید می‌کنند.

یکی از نگرانی‌های همیشگی وب‌سایت‌ها و هر کسب‌وکاری کم بودن نرخ بازگشت (Retention Rate) است و در صورتی رخ می‌دهد که یک کاربر از وب‌سایت شما بازدید کند و هرگز برنگردد!

سایت تبلیغاتی

در حقیقت این یک مشکل بزرگ برای کسب‌وکار و وب‌سایت‌های مختلف است که معمولا هم راه حل‌های متنوعی دارد. یکی از راحت‌ترین و موثرترین راه‌حل‌ها برای بازگرداندن کاربر به وب‌سایت استفاده از سیستم‌های «هدفگیری مجدد» یا Retargeting است. در این روش، در صورتی که یک کاربر از طریق بنرهای تبلیغاتی وارد وبسایت شما شود یا به هر صورت دیگری به وب‌سایت‌تان سر بزند، و بنر شما را در دیگر وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات ملاحظه می کند . به قول معروف این عمل می‌تواند «برگرداندن آب رفته به جوی» باشد.

 

با ما آنلاین ، آگهی و نیازمندی های اینترنتی ، سرویس رایگان شرکت دات نرم افزار

کلید واژه ها
سایت تبلیغات طراحی سایت بازاریابی
پست قبلی

بورس اوراق بهادار چه می‌کند؟

پست بعدی

شکایت از فروشگاه های اینترنتی

 

در همین رابطه بخوانید :